Vuonna 1958 Zenith julkaisi ensimmäisen sukelluskellonsa, S.58:n. S.58 nimen tarkkaa alkuperää ei tiedetä, mutta sen uskotaan tarkoittavan "Super water resistant" tai "Scaphandre", joka tarkoittaa ranskaksi sukellusta.

Valmistusmäärät olivat noin 2500 kappaleen paikkeilla ja mallia valmistettiin alle kahden vuoden ajan.
S.58 mallia valmistettiin neljänä eri versiona, joista tämä ensimmäinen on useiden lähteiden mukaan myös se harvinaisin. Valmistusmäärät olivat noin 2500 kappaleen paikkeilla ja mallia valmistettiin alle kahden vuoden ajan. Koneistona ensimmäisessä mallissa toimii keskisekuntillinen Zenith 120-koneisto, joka valmistettiin alunperin Pilot-mallistoa varten, mutta sitä on myös käytetty Sporto-malleissa. Koneiston aikakaudelleen harvinainen ominaisuus on sekuntiosoittimen pysähtyminen kun nuppi vedetään ulos osoitinsiirtoasentoon, joka mahdollistaa tarkan ajan asettamisen. Myöhemmissä malleissa käytettiin automaattikoneistoja ja vuonna 1962 kelloon lisättiin bakeliittinen sukelluskehä.


Uutena kellolle luvattiin vesitiiviyttä peräti 200 metriä. Nuppi on tavallinen, ei kierrenuppi, ja siinä ei kuulu olla Zenithin logoa. Kelloa on valmistettu kahdessa värissä, musta ja valkoinen. Designiltaan taulu on hyvin aikakaudelleen tyypillisen yksinkertainen ha helposti luettava. Taulun ja osoittimien lumemassat ovat radiumia. Lasi on muovia ja se kiinnittyy kuoriin metallisen kierrevanteen avulla, joka puristaa lasin ja sen alla olevan tiivisteen tiukasti vastakkain. Noin 37 mm leveät teräskuoret ovat aikakaudelleen kookkaat ja istuvat hienosti moneen eri kokoiseen ranteeseen.


Nämä kellot ovat monesti nähneet kovaakin käyttöä, joten siistikuntoiset yksilöt ovat harvassa.
Pienten valmistusmääriensä takia S.58 on keräilijöiden haluama kello. Niitä ei tule joka päivä vastaan ja markkinahintaan vaikuttaa merkittävästi kellon alkuperäisyys ja visuaalinen kunto. Nämä kellot ovat monesti nähneet kovaakin käyttöä, joten siistikuntoiset yksilöt ovat harvassa. Etenkin ensimmäisen variaation 120-koneistolla olevien kellojen huollettavuus ja varaosien saanti on hyvällä tolalla ja tulee varmasti olemaan vielä pitkän aikaa.
